Proč koučink?Compass in hand isolated on white

 

Koučink je metoda vhodná pro každého, kdo se rozhodl ve svém životě něco změnit či pochopit.

 

Pokud chceme dosáhnout změny, musíme nejprve změnit sebe. Ale sami na sobě těžko poznáme, které vyježděné koleje vedou do slepé uličky a kde potřebujeme přehodit výhybku. Kdyby to bylo jednoduché, udělali bychom to dávno. K tomu nám slouží právě rozhovor s koučem, který nám nastavuje zrcadlo a na nefunkční řídící myšlenku umí upozornit. Kouč je v rozhovoru partnerem, se kterým klient nachází odpovědi na své vlastní otázky.

Pokud klient hledá cestu k úspěchu či profitu, jak to často bývá, může ji najít. Cesta to ale není jednoduchá.Vyžaduje komplexní přístup – propojení zkušeností, znalostí, filosofie a především ochoty pracovat a překonávat překážky na cestě. Abychom se však nenechali odradit nezdary na cestě, musí náš cíl stát opravdu zato. Najít tak zářivý cíl vyžaduje nejenom zapojení rozumu, ale také vnímání našich pocitů a intuice. Naučit se vnímat a využívat tyto vlastní tvůrčí nástroje je základem práce s koučem.Všechna setkání jsou šitá na míru Vašim potřebám. Jedno setkání trvá 2-3 hodiny. Pro efektivní revizi svého přístupu doporučujeme alespoň 6–10 setkání s rozestupem zhruba 2-4 týdnů.

V čem Vám může koučink pomoci v osobním rozvoji:

  • najít cestu, jak dosáhnout svého záměru
  • najít vlastní zdroj energie a motivace
  • optimalizovat řízení svého času
  • pochopit a odstranit příčiny stresu
  • změnit nežádoucí stereotypy v chování
  • pochopit, jak váš život ovlivňují vaše nevědomé motivace
  • vyhodnotit a uzavřít minulou zkušenost
  • naučit se vnímat a využívat své pocity, intuici a emoce
  • překonávat obavy
  • vyvážit čas pro práci a pro osobní život
  • uvědomit si svůj potenciál a jeho souvislost s osobním cílem

V čem Vám může koučink pomoci v práci manažera:

  • podpořit svou schopnost koučovat a rozvíjet tým
  • připravit řízení změny ve firmě
  • zlepšit své vztahy s lidmi
  • najít cestu jak motivovat sebe i ostatní
  • objevit principy budování respektua efektivní spolupráce
  • najít rovnováhu mezi demokratickým a direktivním přístupem
  • vypěstovat otevřenou komunikaci
  • nastavit účinné kontrolní mechanismy
  • vést své podřízené ke zodpovědnému přístupu
  • zjistit, jak uplatnit svůj vliv na celek
  • revidovat svůj vztah k riziku a chybám
  • zlepšit svou schopnost řešit konflikty a sdílet svůj názor
  • zefektivnit timemanagement
Team